Jak na reklamace a vrácení zboží

Výměna zboží / Reklamace

Níže naleznete návod jak postupovat v případě, že chcete vyměnit zboží, vrátit zboží (odstoupit od smlouvy), nebo reklamovat zboží. V každém případě je nutno zboží vracet s příslušným formulářem (pokud takový formulář bude chybět, nemusí být na požadavek brán zřetel).

Výměna a vrácení zboží:

Obdrželi jste Vaši objednávku a zboží nevyhovuje? Vůbec nic se neděje a do 14-ti dnů můžete zboží ZDARMA vrátit, nebo vyměnit. V takovém případě zboží zašlete nepoškozené, nenošené, v původním obalu včetně vysaček a štítků na adresu e-shopu:

Portum CZ s.r.o.

Pod Švabinami 46

Plzeň

312 00

Na balíček napište tučně a zřetelně slovo VÝMĚNA ZBOŽÍ, nebo VRÁCENÍ ZBOŽÍ a do balíku vložte formulář Odstoupení od smlouvy/výměna zboží, nebo nám jej pošlete v elektronické podobě na e-mail shop@portum.cz.

Reklamace:

Může se stát, že zakoupené zboží začne vykazovat v průběhu Vašeho užívání nějakou vadu. V případě, že se jedná o skrytou vadu materiálu nebo výrobní defekt, lze v takovém případě zboží reklamovat. Reklamovat nelze zboží opotřebované běžným užitím nebo používání nesprávným způsobem! Poškozené zboží zabalte spolu s reklamačním formulářem (ke stažení ZDE), nebo nám formulář pošlete elektronicky na e-mail shop@portum.cz. Zboží odešlete na adresu e-shopu a na balíček napište tučně a zřetelně slovo REKLAMACE.

Portum CZ s.r.o.

Pod Švabinami 46

Plzeň

312 00